GENIALNA LALKA STWORZONA PRZEZ SKRAWEK FANTAZJI

GENIALNA LALKA STWORZONA PRZEZ SKRAWEK FANTAZJI

czwartek, 2 lipca 2015

SŁODZIAK-OWA MAJA

Tym razem szyłam taka małą Maję, słodziutko wygląda w tej sukience, no i ma krótkie włoski. Ale ponieważ  krótkie mi nie wyszły-PRZYZNAM SIĘ, BUUUUUUUUUUU- więc trochę jej wydłużyłam, biorąc pod uwagę fakt, że za jakiś czas, włoski Majce urosną. Tak chyba wygląda całkiem słodko.
Acha, Majka dostała jeszcze różową szczotkę do czesania swoich wydłużonych włosków.Widzicie ją?






7 komentarzy:

  1. Te sukienki są identyczne! Lalcia super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, nie zauważyłam, hihihi,. A jak tak Twój szalony dzień i spotkanie w szkole?

      Usuń
    2. Okazało się, że musiałam pójść tylko na jedno zebranie - to w przedszkolu, więc luz;)

      Usuń
    3. Uffffffffff, no to luzik. Miłego dnia życzę:)

      Usuń
  2. Cudo ♥ Nie mogę wyjść z podziwu- uwielbiam ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Hey Aga, kolejna cudna lala :) I ta sukienka :) Idealna :)
    Tak sie stęskniłam, że szok. Ale teraz już jestem po urlopie i jak tylko siostra pojedzie (bo teraz jest u mnie z rodzinką) to zaraz podeślę zdjęcia tak jak obiecałam :) Nie myśl, że zapomniałam :0 O co to to nie :) Chciałam tylko pokazać wszystkie twoje prezenty już z naszego domku :) Przy okazji szykuję posta o pokoju moich dziewczynek :) Jest już prawie gotowy więc jak najbardziej będzie można go pokazać :)
    Pozdrawiam i ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka słodziachna! Sukienusie identyczne - jak Ty to robisz? Skąd bierzesz materiały?

    OdpowiedzUsuń

Będę wdzięczna za każdy komentarz!!!! Pozdrawiam i zapraszam do śledzenia nowych postów.